Logo

O Nás

Najnovšie Správy Zo Zábavného Priemyslu Kratěna Manažmentu; Váš Denný Zdrojom Najnovšie Správy V Hollywoode, Celebrity Novinky, Fotky A Videá.

The Hollywood Reporter

Twitter reaguje na „Throbbing“ hollywoodskeho reportéra Dora The Explorer Recenzia filmu

V novej filmovej recenzii o Dore a stratenom meste zlata sa veľa ľudí krúti nad zameraním na sexualitu hlavných postáv.

The Hollywood Reporter Todd McCarthy napísal recenziu k hranému filmu Dora The Explorer naživo. To, čo si ľudia škriabu po hlave, sú kritiky McCarthyho o tom, ako z hlavných hviezd vyžaruje zmyselnosť, ktorú sa film snaží maskovať.

SÚVISIACE: Živý akčný film ‘Dora The Explorer‘: predstavujeme Isabelu Moner

Čo do istej miery udržuje veci nažive, je neprekonateľný prístup titulárnej hrdinky, ktorej Moner, ktorého má v skutočnosti 18 a vyzerá to napriek preventívnym opatreniam, investuje s duchom pokusu a zastavenia, napísal McCarthy. To isté platí pre Wahlberga, ktorý má 19. Je tu citeľná priepasť, ktorú si nemôžete nevšimnúť medzi v podstate nevinnou, hranične-pubertálnou povahou hlavných postáv a samotného filmu a sebavedomejšími a vyzretejšími vibráciami vychádzajúcimi z popredných hercov. .

Zdá sa, že režisér sa snaží udržať hormóny na uzde, ale existuje niekoľko vecí, ktoré jednoducho nemôžete zamaskovať, možno predovšetkým ľudská povaha, pokračoval. Zdá sa, že Dora je odhodlaná premietať presexualizovanú verziu mladosti, zatiaľ čo pulzovanie nepriznaného pod povrchom je niečo trochu reálnejšie, jej prítomnosť je dôsledne ignorovaná. Ak chcete uveriť, tento príbeh mal byť uvedený do roku 1955.